Meteen naar de inhoud

Referenzen

Boer

Ich war schon länger auf der Suche, nach einer robusten Infrarot Ferkelnestheizung, die nicht so leicht zu Bruch geht. Mit dem Produkt von WMT habe… Lees verder »Boer

WMT Infrarood verwarming WDP met fotoafdruk Posthotel streng

Hotel

Hatten Probleme bei der Beheizung unserer Zimmer mit der Zentralheizung. Speziell mit den Eckzimmern. Hier wurde in allen nun ein schönes WDP mit einem eigenen… Lees verder »Hotel

Herontwikkeling

Die Bautrockner von WMT wirken einfach sensationell! Zuverlässig, robust, energiesparend und langlebig. Ein tolles Arbeitsgerät.

WMT Infraroodverwarming y Paneel

Bedrijfspanden Wenen

Met de WMT infraroodverwarming in ons bedrijfspand besparen we niet alleen op bedrijfskosten, maar genieten we ook van het geweldige binnenklimaat.

WMT infrarood verwarming y paneel

Flat Zuid-Stiermarken

We zijn helemaal blij met de aangename warmte in onze flat - hartelijk dank voor het superadvies!

nl_NL_formalNederlands (Formeel)